წრის დასახელება: „სიბრძნის სალარო“.
სკოლა: სსიპ სამტრედიის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნაბაკევის საჯარო
სკოლა.
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებელი: შორენა თადუმაძე.
კლასი: VII, VIII.
სასწავლო წელი: 2019-2020 სასწავლო წელი ( I სემესტრი,
კვირაში 1 საათი).
საწრეო მუშაობის მიზანი: წრის მუშაობის მიზანია მოსწავლეთა ინტერესის გაღვივება
ხატოვანი თქმების მიმართ. მსოფლიო კლასიკოსებისა და ისტორიული პიროვნებების მიერ გამოთქმული
რჩეული აზრების საფუძვლიანი გაცნობა-გაანალიზება. მიღებული ცოდნა დაეხმარება მოსწავლეებს
ლოგიკური აზროვნების უნარის განვითარებაში, ჩამოუყალიბებს ზოგადსაკაცობრიო და ეროვნული
ღირებულებებზე საკუთარ დამოკიდებულებას.
მოკლე აღწერა: წრის მუშაობისას მოსწავლეები გაეცნობიან სხვადასხვა
ეპოქის გამოჩენილ ადამიანთა ბრძნულ გამონათქვამებს, ჩაერთვებიან სხვადასხვა აქტივობებში
:კითხვა, ანალიზი, ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა.
საჭირო რესურსები: ა. გელოვანის ,,სიბრძნის სიმფონია“, გამომცემლობა „ხელოვნება“.
სხვადასხვა ეპოქის გამოჩენილ ადამიანთა ბრძნული გამონათქვამები.
N
|
საწრეო მუშაობის პროგრამა
|
მოკლე აღწერა
|
შეხვედრის თარიღი
|
|
1
|
საწრეო მუშაობის მიზნის გაცნობა, პროგრამის გაცნობა.
|
მოსწავლეებს გავაცნობ საწრეო მუშაობის მიზანს, შინაარსს.
|
27.09
|
|
2
|
ანტიკური ხანა
|
გაეცნობიან მოსწავლეები ანტიკური ხანის რამდენიმე
წარმომადგენელის მოკლე ბიოგრაფიებს.
|
4.10
|
|
3
|
შუა საუკუნეები
|
მოსწავლეები გაიხსენებენ წინა შეხვედრაზე მიღებულ
ინფორმაციას, გაეცნობიან ამ მოღვაწეთა ბრძნულ გამონათქვამებს და გაანალიზებენ თითოეულ
გამონათქვამს.
|
11.10
|
|
4
|
შუა საუკუნეები
|
გაეცნობიან შუა საუკუნეების ევროპელი კლასიკოსების,
კერძოდ: ავგუსტინეს, მარტინ ლუთერის, გრიფიუსის, ემანუელ კანტის მოკლე ბიოგრაფიულ
ცნობებსა და გამონათქვამებს და გაანალიზებენ თითოეულ გამონათქვამს.
|
18.10
|
|
5
|
შუა საუკუნეები
|
გაეცნობიან შილერის, ბიურგელის, იოჰან ფიხტესა და
ჰეგელის რამდენიმე გამონათქვამს. ფერად სტიკერებზე ჩამოწერენ მათთვის კონკრეტულ შეხვედრებზე
რომელი იყო ყველაზე საინტერესო და მიაკრავენ ფორმატზე.
|
25.10
|
|
6
|
შუა საუკუნეები
|
გაეცნობიან ჰეგელის, ბეთჰოვენის, მიულერის, შოპენჰაუენის
ბიოგრაფიებს და ბრძნულ გამონათქვამებს. შემდეგ ვთხოვ მოსწავლეებს თემატურად წარმოადგინონ
ინფორმაცია.
|
1.11
|
|
7
|
შუა საუკუნეები
|
გაეცნობიან მოცარტის, დანტეს და სტეფან ცვაიგის ბიოგრაფიებს
და ბრძნულ გამონათქვამებს და გამოთქვამენ საკუთარ მოსაზრებებს.
|
8.11
|
|
8
|
შუა საუკუნეები
|
შეხვედრას დავიწყებთ გონებრივი იერიშით. ვთხოვ მოსწავლეებს
გაიხსენონ რა იციან პითაგორას, ჰომეროსის, ჰერაკლიტეს, ევრიპიდეს შესახებ. შემდეგ
მივაწვდი დამატებით ინფორმაციას მათ შესახებ და მოსწავლები შეავსებენ ცხრილს.
|
15.11
|
|
9
|
შუა საუკუნეები
|
შეხვედრას
დავიწყებთ ცხრილზე მუშაობით, მოსწავლეები ჩემი დახმარებით შეავსებენ წინა შეხვედრაზე
შევსებული ცხრილის მესამე სვეტს, მიიღებენ ინფორმაციას მათთვის საინტერესო თემებზე.
|
22.11
|
|
10
|
შემაჯამებელი შეხვედრა
|
შევაჯამებთ სემესტრის განმავლობაში გაწეულ მუშაობას. მოსწავლეები ჯგუფებში იმუშავებენ და გაიხსენებენ იმ გამონათქვამებს, რომლებსაც გაეცნენ შეხვედრებზე. შემდეგ მოეწყობა პრეზენტაცია, შეხვედრის დასასრულს წავიკითხავთ იმ ბრძნულ გამონათქვამებს, რომლებსაც სტიკერების საშუალებით ვათავსებთ ფორმატებზე.
| 28.11 |
No comments:
Post a Comment