N
|
საწრეო მუშაობის პროგრამა
|
მოკლე აღწერა
|
შეხვედრის თარიღი
|
1
|
საწრეო მუშაობის მიზნის გაცნობა, პროგრამის გაცნობა.
|
მოსწავლეებს გავაცანი საწრეო მუშაობის მიზანი, შინაარსი
და განრიგი.
|
25.09
|
2
|
ხატოვანი სიტყვა-თქმანი
|
მოსწავლეებს გავაცანი რამდენიმე ხატოვანი გამონათქვამი, ვესაუბრე თითოეული გამონათქვამის ისტორიის შექმნის შესახებ. მოსწავლეებმა გამოთქვეს საკუთარი აზრი. შეადგინეს წინადადებები თითოეული გამონათქვამის შესახებ.
|
2.10
|
3
|
ხატოვანი სიტყვა-თქმანი
|
მოსწავლეებმა გაიხსენეს უკვე შესწავლილი ხატოვანი გამონათქვამები. გაეცნენ რამდენიმე ხატოვან გამონათქვამს და ჩაწვდნენ მათ დედააზრს.
|
9.10
|
4
|
შ. რუსთაველის
აფორიზმები
|
მოსწავლეები გაეცნენ შოთა რუსთაველის აფორიზმებს, გააკეთეს მათი პერიფრაზირება და გამოთქვეს საკუთარი ვარაუდები მათი შინაარსიდან გგამომდინარე.
|
16.10
|
5
|
ანდაზები
|
მოსწავლეები გაეცნენ რამდენიმე ანდაზას, გაანალიზეს თითოეული მათგანი. გამოთქვეს ვარაუდები თუ რომელ ანდაზას რომელ სიტუაციაში გამოიყენებდნენ.
|
23.10
|
6
|
ანდაზები
|
მოსწავლეებს მივაწოდე რამდენიმე ანდაზა და მათ ანდაზების მიხედვით შექმნეს პატარა მოთხრობა.
|
30.10
|
7
|
სინონიმები
|
მოსწავლეები გაეცნენ სინონიმების ლექსიკონს და ისაუბრენ რამდენიმე სინონიმის მნიშვნელობაზე, წარმომავლობაზე. შეადგინენ მცირე მოცულობის ტექსტები სინონიმების გამოყენებით.
|
6.11
|
8
|
ანტონიმები
|
მოსწავლეები გაეცნენ ანტონიმების ლექსიკონს და შემდეგ წინადადებებში ჩასვეს შესაბიმისი ანტონიმები.
|
13.11
|
9
|
ომონიმები
|
მოსწავლეები გაეცნენ ომონიმების ლექსიკონს და ისაუბრენ მათ მნიშვნელობაზე, შეადგინენ წინადადებები ომონიმების გამოყენებით.
|
20.11
|
10
|
შემაჯამებელი შეხვედრა
|
შევაჯამეთ სემესტრის განმავლობაში მიღებული ინფორმაციები და მოსწავლეებმა გამოთქვეს საკუთარი მოსაზრებები.
|
27.11
|
Thursday, September 26, 2019
შეხვედრის მოკლე აღწერა - ,,გრძელი სიტყვა მოკლედ ითქმის"
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment